Az androidos termékek esetében a hibakereséshez szükség lehet a naplófájlok összegyűjtésére.
- Ehhez először töltsük le a telefonunkra az ingyenes CatLog alkalmazást a Google Play áruházból.
- Futtassa az alkalmazást a telefonon, és kattintson a naplófájlok törlésére (clear the logs – X ikon a jobb felső sarokban).
- Futtassa a G DATA alkalmazást a G DATA parancsikonjának megérintésével, és ismételje meg a hibát, amit az alkalmazás produkál.
- Miután a hiba ismételten előállt, váltson a CatLog alkalmazásra, keresse meg a menü ikonját és kattintson a mentés (Save) gombra.
- A telefont kösse össze a számítógépével, és navigáljon arra a mappára, amibe a naplófájlt mentette. Ez általában az SD kártyán található a catlog\saved-logs mappában. Küldje el naplófájlt .zip állományba tömörítve a G DATA terméktámogatásnak.
- Távolítsa el a telefonjáról a CatLog alkalmazást, különben az folyamatosan naplózni fog minden tevékenységet, és ezzel leterheli a telefont.