G DATA vírusvédelem / víruspajzs nem működik vagy nem kapcsolható be

A G DATA vírusvédelem megfelelő működéséhez szükséges, hogy a vírusirtó helyesen legyen a számítógépére telepítve, és működését ne akadályozza semmilyen más védelmi program.

FONTOS tudnia, hogy két vírusvédelmi programot nem lehet egyszerre futtatni a számítógépen. Ha ezt megpróbálja, megtörténhet, hogy a számítógépbe sem fog tudni visszajelentkezni egy újraindítás után! (Ebben az esetben a csökkentett módban történő indítás, majd a nem kívánt védelmi program eltávolítása jelenti a megoldást.)

A G DATA használata mellett teljesen szükségtelen más védelmi program (antivírus, kémprogram-kereső vagy egyéb szoftver) használata! A G DATA a lehető legjobb teljes körű védelmet biztosítja minden fenyegetés ellen, beleértve a zsarolóvírusokat és a kémprogramokat is!

Amennyiben a  G DATA Antivirus, G DATA Internet Security vagy G DATA Total Security programokat úgy telepítette a gépre, hogy azelőtt nem távolított el minden más védelmi programot, majd a gépet nem indította újra a G DATA telepítése előtt, úgy elképzelhető, hogy a G DATA védelme hibásan lett telepítve a gépre. Ebben az esetben a Víruspajzs működését a másik szoftver akadályozza, és a Víruspajzs nem kapcsolható be.

A hiba elhárításához kérjük, hogy kövesse az alábbi lépéseket:

1. Távolítsa el a G DATA működését akadályozó programot.

2. Ha még telepítve van, akkor távolítsa el a G DATA alkalmazást is, majd indítsa újra a gépet.

3. Töltse le a G DATA AV-Cleaner alkalmazást innen: https://secure.gd/dl-avcleaner. Ez egy ingyenes segédprogram, amely segít a G DATA szoftverek teljes újratelepítésében.

4. Futtassa le a G DATA AV-Cleaner alkalmazást Rendszergazdaként. Ehhez kattintson a fájlra jobb egérgombbal, majd válassza a Futtatás Rendszergazdaként lehetőséget.

5. A Select All (Mind kiválasztása) gombbal válassza ki az összes megtalált fájlt, majd törölje őket a Delete (Törlés) gomb használatával. Amennyiben a szoftver nem tud egy körben minden fájlt eltávolítani, ezt a lépést meg kell majd ismételni a gép újraindítása után.

6. Indítsa újra a gépet. Ha szükséges, futtassa ismét az AV-Cleaner alkalmazást. (Ha volt olyan fájl, amit nem tudott eltávolítani. Ha ez így van, ismét indítsa újra a gépet!)

7. Telepítse újra a G DATA védelmi szoftverét, majd aktiválja a vírusvédelmet. Az újratelepítés során ezt a szoftver aktiválásakor e-mailben megkapott G DATA felhasználónevével és jelszavával tudja megtenni. Ha nem találja felhasználónevét és jelszavát, akkor ezen az angol nyelvű weboldalon tudja lekérni újra. Az oldalon az eredeti, 25 karakteres licenckulcsát célszerű megadnia, majd válaszolnia kell a biztonsági kérdésre.

A fenti lépések betartása elhárítja a G DATA szoftverek működését akadályozó problémákat. Ha továbbra is hibát tapasztal, vegye fel a kapcsolatot a G DATA Terméktámogatásával.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük