• G DATA. Bízzon a német biztonságban. 1985 óta. | GDPR megfelelő vállalati antivírus megoldások és otthoni vírusirtó szoftverek.
  • Segítség
  • Viszonteladóknak
  • Fiókom
G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40
  • OTTHONRA
    • Védelem Windowsra
      • G DATA Total Security
      • G DATA Internet Security
      • G DATA Antivirus
      • Windowsos termékek összehasonlítása
    • Android és MAC OS X
      • G DATA Mobile Security for Android
      • G DATA Antivirus for Mac OS X
    • Védelem az interneten
      • G DATA VPN
  • CÉGEKNEK
    • VÍRUSVÉDELEM
      • G DATA Endpoint Protection
      • G DATA Client Security
      • G DATA Antivirus
      • G DATA Levelezésvédelem
      • Termékek áttekintése és rendszerkövetelmények
    • INFORMÁCIÓK
      • Általános tudnivalók
      • Licencpolitika
      • Árajánlatkérés
      • Esettanulmányok
      • Vállalati demó igénylése
      • Partnereink
  • VÁSÁRLÁS
  • LETÖLTÉS
  • TESZTEK
  • HÍREK
  • G DATA
  • Segítség
  • Viszonteladóknak
  • Fiókom
0

0 Ft

✕
  • Főoldal
  • Hírek és blogbejegyzések
  • Blogbejegyzés
  • Vírusok észlelése VS. számítógép lassítása

Vírusok észlelése VS. számítógép lassítása

2016. 08. 2.
Kategóriák
  • Blogbejegyzés
Címkék
  • G DATA
  • kártevő
  • Virus Bulletin
  • Windows

Fontos vizsgálatot végzett el a Virus Bulletin nemrég: összehasonlította a vírusirtó szoftvereket aszerint, hogy hány kártevőt ismernek fel, illetve mennyire lassítják le a számítógépet.

Rendkívüli hír számunkra is, hogy a Virus Bulletin vizsgálata visszaigazolta a hosszú termékfejlesztés eredményét! A G DATA az első helyen végezett: alig lassítja le a számítógépet, miközben a legtöbb kártevőt ismeri fel a konkurens termékek közül.

Érdemes megnézni, hogy népszerű konkurenseink – például az ESET, a Panda és az AVG – mennyivel jobban leterhelik a számítógépet, miközben nálunk lényegesen kevesebb kártevőt ismernek fel.

(Az alábbi teljes ábrán a függőleges tengelyen lévő 0 jelenti azt, ha egy termék nincs hatással a gép működésére.)

A G DATA körülbelül 4,5 százalékkal lassítja a gépet (ESET NOD32 32 százalékkal, a Panda pedig 40 százalékkal), miközben a kártevők 97 százalékát felismeri (ESET NOD32 94%, Panda 86%).

A Kaspersky 55 százalékkal lassítja a gépet, a szintén népszerű AVG pedig majdnem 70 százalékkal, miközben szintén kevesebb kártevőt ismer fel, mint a G DATA. Az Avast nem fért rá a grafikonra: 606 százalékkal lassította a vizsgált műveletek elvégzését.

Az értékek a Windows Defender használatához vannak viszonyítva, a tesztet a Virus Bulletin Windows 8.1 Pro operációs rendszeren végezte el.

 

Virus Bulletin teszteredmények

 

A számítógép lassítása

Az alábbi grafikonon kizárólag a termékeknek a számítógépre gyakorolt lassító hatása látható (a kisebb oszlop a jobb eredményt jelenti).

Virus Bulletin teszteredmények

Fontos megjegyezni, hogy bizonyos termékek nem fértek rá a grafikonra. Az AVAST majdnem 606 százalékkal lassította a gépeket, a Lavasoft különböző verzió pedig körülbelül 2000 százalékos lassítással tették lehetetlenné a munkavégzést.

A kártevők felismerése

Végül az alábbi grafikonon néhány ismert vírusvédelmi szoftver teljesítményét emeltük ki, a reaktív – hagyományos vírusvédelem – összehasonlítása alapján.

Virus Bulletin teszteredmények
Megosztás

További cikkek

2025. 02. 1.

A Meta szerint WhatsApp üzeneteken keresztül támadtak meg újságírókat 


Tovább
2025. 01. 22.

Miért van szükség vírusirtóra?


Tovább
2025. 01. 17.

Az automatikus elemzések határai


Tovább

185 Comments

  1. Miklós Dévai szerint:
    2016. 08. 10. 6:21 du.

    A konkurencia leszólása az egyik legnagyobb marketinges hiba. Érzelmileg is elbizonytalanítja a vevőt, valamint egy éles összehasonlítás esetén rajtatok röhög mindenki és azt bizony meg fogják osztani az érintettek. Egy független intézet (nem kamu) tesztjét fel szabad használni, de azt is kulturáltan és visszafogottan. Különösen igaz ez egy ilyen termékre, ahol a specifikációk viszonylag könnyen ellenőrizhetők. Mondok egy példát: képzeljünk el egy céget, amely olyan márkával tör be a piacra, ahol világszerte ismert, csúcsminőséget gyártó szereplők vannak jelen. Tegyük fel, hogy az illető cég terméke ugyanolyan kiváló, sőt talán jobb is. De! Te elhinnéd például egy hirdetés alapján, hogy az eddig ismeretlen gyártó autója jobb, mint az Audi, vagy BMW? Vagy az ismeretlen TV jobb, mint a Sony? Vagy az ismeretlen notebook veri a Dellt, vagy az Apple-t? Ugye nem. A teszteken elért minősítés nem helyettesíti a hatékony marketing kommunikációt. Csalni meg azért nem érdemes, mert a kicsit hozzáértő azonnal rájön, hogy például a géplassítási számok a honlapotokon egy a Defenderhez viszonyított százalékos értéket adnak meg, ami a valós használatban nem igazán érezhető. Továbbá vannak a Virus Bulletin mellet más tesztoldalak és ezeket összehasonlítva elég vegyes a kép. Szóval a lényeg: magasat dicsérd, de ne fikázd a másikat! Ha felvezető szövegbe nem írtátok volna bele az (állítólag) gyengébb konkurenseket, sokkal hitelesebb lenne a történet. Vannak módszerek, hogyan kell ezt hatékonyan csinálni, de ez már egy szakma (az enyém). Egy kulcsszót adok ingyen: hass az érzelmekre.

    Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 12. 1:47 du.

      Kedves Miklós, köszönjük az elemzést és a tanácsokat. Mi is úgy gondoljuk, hogy több tesztet kell ellenőrizni, ugyanakkor javasoljuk, hogy nézz utána a G Data (és a vírusvédelem) történetének. A világ első vírusirtóját a G Data gyártotta, több mint 30 évvel ezelőtt.

      Válasz
    • Miklós Dévai szerint:
      2016. 08. 12. 3:50 du.

      G Data Magyarország Akár végig is nézhetem (aki a cégnél dolgozik annak ez kötelező), de marketingszempontból nem releváns. (Egy kis történelem: Az első vírusokat még a 70-es években készítették, a világ legelső ismert vírusa a Creeper volt amely a Tenex operációs rendszert használó számítógépek hálózatán terjedt. A Creeper kiirtására hozák létre a Reeper nevű programot, ez volt az első ismert vírusirtó, én meg a hetvenes évek végén végeztem programozó matematikus szakon). Vannak olyan területek, ahol a komoly és tekintélyes múlt vásárlást befolyásoló tényező, ilyenek pl. a bankok, aukciós házak, és azok a márkák, amelyek un. brand-ek. Az informatika területén is vannak ilyenek: Apple, Google, HP, stb. A vírusirtókat gyártó cégek jellemzően nem tartoznak ide, talán csak a Symantec-Norton, de az sem igazán. A branddé váláshoz szigorú statisztikáknak kell kimutatni, hogy az illető céget, vagy terméket hányan ismerik célcsoportok szerint (szakmai felhasználók, lakosság és azon belül iskolai végzettség, munkahely, egyéb környezeti szempontok, stb.) Gyakori mellélövés, hogy brandként kommunikálja magát a cég (vagy egy termékét-szolgáltatását), ami viszont nem az. Ez a hiba szokta a legnagyobb felesleges pénzkidobást okozni, bár legalább kárt nem okoz. Na most -és ezt tényleg nem azért mondom, mert a cégetek terméke minőségileg nem a toppon van-, hanem azért, mert a G DATA még nem brand, még Németországban sem, had tegyem be a Brand Finance 2015-ös Németországi listáját: https://brandfinance.com/images/upload/brand_finance_deutschland_50_2016_locked.pdf A másik dolog, hogy az informatika szoftverek kifejezetten nem az a termékcsoport, ahol a hagyományok hatnak a fogyasztókra. A B to B-ben az ár, és a minőség dominál, gondolok itt arra az esetre, amikor egy vállalatnak akarsz eladni egy csomagot és a tárgyalópartnered szintén felkészült szakember, ott az érvrendszer középpontjában a specifikációk állnak. Egészen más a helyzet az egyéni vevők esetében, akik jellemző módon nem szakemberek a témában. Ezért ebben az esetben a száraz szakmai ismertetés helyett -mint már említettem- egyéb motivációkkal kell hatni a vevőkre. Megvannak erre a jó módszerek. Az első mindig a KULCS és HÍVÓ szavak megtalálása, az egyik jelen esetben nyilván a biztonság, de van még néhány. Ha ez megvan, akkor ezekhez kell elkészíteni a kreatív anyagokat (szövegek, szlogenek, videók). Van egy szép és átlátható honlapotok, hirdettek a Facebookon, de azok a generációk (z, y), akik az elsődleges célcsoportotok, látványt és mozgást, akarnak, poént és komolyságot egyben. Arra gondolj, hogy ez egy olyan piac, ahol a vevő számára már átláthatatlan a választék, az átlagos felhasználó nem tud különbséget tenni a termékek között, mert nem ért hozzá. Úgy van ma már ez, mint az ásványvíz piac, senki nem olvasgatja a kisbetűs összetételt hátsó címkén, hanem azt veszi, amelyik valamiért kilóg a sorból (így lett a Szentkirályi piacvezető, pedig az egyik leggyengébb összetételű víz, csak hát a Balogh Attilának volt annyi esze, hogy elhozta a Sió Eckestől a marketingigazgatót és be is indult a mozdony). Itthon nagyon sokan még azt is elhiszik, hogy jól elvannak vírusvédelem nélkül (szívességből szoktam barátaimnak a már teljesen lelassult gépet letakarítani). Fontos például kommunikálni, hogy az ingyenes vírusvédelem az annyit is ér (azt szabad fikázni). Szóval higgyétek el, a marketing az legalább olyan fontos, minthogy kiváló legyen a termék. Vagy nekiestek Kotlernek és a többi szakirodalomnak (4p+3p, startégia alkotás, SWOT, PEST, BCG, stb.), vagy kerítetek egy profi marketingest és vele a segédcsapatokat (kreatív, grafikus, videós {gif, coub}, stb).

      Válasz
  2. Imre Csaba szerint:
    2016. 08. 10. 5:46 du.

    Lefuttattam a G datát és talált is vagy 8 vírust és egyebet de utána is nagyon megfogta a gépet.

    Válasz
  3. DrKovács István szerint:
    2016. 08. 10. 11:35 de.

    Világ életemben rühelltem azt a propagandát, amelyik a konkurenciát ócsárolta. Dolgoztunjk a Quellével, a Metroval, meg a fene tudja kivel, voltak versenytársak a piacokon…ám soha nem mondtuk azthogy a “krampampuli” ilyen vagy oléyan. Én a NOD 32-vel éldek már amióta egyáltalán rájöttem: mit jelent “alaplap”…és soha semmi gondom nem volt…sőt: általam begyüjtött “virus”-tól is megszabadított. doki

    Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 10. 11:49 de.

      Kedves István, Ócsárolni nem ócsárolt senki semmit. Teszteredményekről beszélünk, ezek tőlünk független forrásból származó objektív számadatok. Talán nem kellene elmondanunk, hogy a programjaink mennyivel teljesítenek többet, mint a konkurens termékek? Akkor hogyan tudnánk minderről értesíteni az embereket?

      Válasz
    • Lajos Tömöri szerint:
      2016. 08. 11. 6:48 de.

      Közeli rokonom is megvette anno a nod32-t nem is volt gont kb 1 évig a gépével aztán azt tünt fel neki hogy egyre lasabb.volt egy boot dvd lemezem amin volt viruskereső(nem nod32 más) igaz régi kb 4 évvel régebbi mint a nod32 állandóan frissitettt definiciója és ez a régi viruskereső talált kb 40-50 olyan virust amit a friss nod nem is észlelt…..

      Válasz
    • Buthi János szerint:
      2016. 08. 11. 6:19 du.

      Ezek a tesztek mesterséges környezetben, irányított “támadásokkal” készülnek. Egy másik vírusirtó szoftver fejlesztői, más kártevők adagolásával “rendelve meg” a tesztet, más eredményre jutnak. Nem vitatom a G-Data érdemeit, mert az tény, hogy amióta létezik, mindig a legjobbak között volt, de az is tény, hogy ezek a legjobbak kivétel nélkül mind elő tudnak állni legalább egy olyan teszttel, ahol az ő termékük bizonyul a legjobbnak. Én magam az Eset Smart Securityt használom, amióta csak létezik, valamikor az őskorban a nod32 promóciós változatával, még az ötös verzióval kezdtem hosszas válogatás után. Egy újság havonta adta a használatához szükséges adatokat. Azóta semmilyen kártevő nem tudta elfertőzni a gépeinket itthon (van 3) és a verzió már a kilencesnél tart.. Megszerettem a promóciós időszak alatt, megtanultam személyre szabottan konfigurálni, így éppen olyan észrevétlenül teszi a dolgát, ahogyan azt egy professzionális védelmi rendszertől el lehet várni. Az is tény, hogy ha alapértelmezett beállításokkal bármilyen más kártevőirtót ráküldenék a gépekre, számos “kártékony szoftvert” találhatna, de nem a vírus adatbázis alapján, hanem a heurisztikus kereséssel, hiszen az ilyen keresés veszélyesnek minősít szinte minden olyan alkalmazást, ami hozzáfér a rendszer fájlokhoz, rendszer beállításokhoz, vagy online, esetleg telefonos hívást kezdeményezhet, stb, vagyis szinte minden tweaker és chat szoftvert, a torrent kliensek nagy részét és még sorolhatnám. Ugyanez történne, ha az én beállításaimmal ráküldeném a nod-ot egy másik vírusirtó más beállításokkal védett rendszerére. Ezek a statisztikák tehát meglehetősen relatív eredményeket mutatnak.

      Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 12. 9:32 de.

      Buthi János Kedves János, Ezek a tesztek jellemzően a vállalati felhasználók számára készülnek. Amikor ők döntést hoznak, akkor viszont nem egyetlen tesztet néznek meg, hanem több tucatot, különböző laboratóriumoktól. Ezért igaz az is, amit Ön mond. A másik oldalról viszont fontosak a tesztek, és ha sok teszt egyetlen irányba mutat, az már megengedi, hogy következtetéseket vonjunk le.

      Válasz
    • Gyula Kertai szerint:
      2016. 08. 14. 8:41 de.

      Buthi János ?

      Válasz
  4. G Data Magyarország szerint:
    2016. 08. 10. 10:53 de.

    Kedves Csaba, valószínűleg érdemes lenne a gépeden egy víruskeresést végrehajtani. Ha a G Data egy mostani verziója jelentősen lassítja a számítógépet, annak van valamilyen oka, aminek érdemes utána nézni. (Ez lehet egy program ütközés, vagy fertőzés.)

    Válasz
  5. G Data Magyarország szerint:
    2016. 08. 10. 10:48 de.

    A legújabb G DATA TotalProtection már letölthető:https://qsmirror.gdatasecurity.de/qs/WEB/B2C/SPECIALS/GDATA_TOTALPROTECTION_FUL_HUN_25.2.0.3.exe

    Válasz
    • Bálint Kószó szerint:
      2016. 08. 12. 8:53 de.

      a kaspersky meg még nálatok is sokkal jobb

      Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 12. 9:33 de.

      Bálint Kószó Kedves Bálint, a Kasperksy is szerepelt a teszten. Természetesen egy kiváló termékről van szó, de ebben a konkrét tesztben alattunk maradt.

      Válasz
    • Szabó József szerint:
      2016. 08. 12. 10:32 de.

      Ez a vírusírtó fizetős volt nem ? most le lehet tölteni ? Vagy próbaverzió ? nem értem 😀

      Válasz
    • Bálint Kószó szerint:
      2016. 08. 12. 10:33 de.

      https://antivirus.softwareinsider.com/compare/124-133/G-Data-Internet-Security-vs-Kaspersky-Internet-Security

      Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 12. 11:39 de.

      Bálint Kószó Kedves Bálint, sajnos egy “akármilyen” weboldal véleményére nem lehet adni. Miért nem használod a Virus Bulletin szolgáltatását? Hasonlítsd össze a RAP pontszámokat:

      Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 12. 11:39 de.

      https://www.virusbulletin.com/testing/results/compare/vb100-antimalware/gdata-av__vs__kaspersky-is/in-last-10-tests

      Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 12. 11:41 de.

      A fenti link közvetlenül a G Data és a Kaspersky összehasonlítását tartalmazza. Látható, hogy a G Data általánosságban jóval több kártevőt ismer fel, jóval kevesebb erőforrásigény mellett.

      Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 12. 11:46 de.

      Szabó József Kedves József, A G Data windowsos verziói jelenleg is fizetősek, a 30 napos próbaverzió természetesen ingyenesen kipróbálható. A CHIP és a PC World magazinokban minden hónapban talál egy kódot, amely segítségével ingyenesen használhatja a teljes értékű kereskedelmi verziót (G Data InternetSecurity).

      Válasz
  6. Tiborné Kaluser szerint:
    2016. 08. 10. 8:00 de.

    Az a baj ezekkel, hogy nem magyarul vannak. Nem mindenki beszél más nyelvet, nem beszélve arról, hogy a fordítások olyan rosszak, hogy értelmezhetetlenek.

    Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 10. 10:50 de.

      A G DATA összes lakossági szoftvere magyar nyelvű, ahogyan a weboldalunk is: https://virusirto.hu.

      Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 10. 10:51 de.

      Nyugodtan próbáljon ki egy 30 napos próbaverziót.

      Válasz
  7. Tamás Kerchner szerint:
    2016. 08. 9. 7:23 du.

    De béna fotó! Kilóg egy nagy hajsodró a gepárd tüdejéből.

    Válasz
  8. Pál Pocsaji szerint:
    2016. 08. 9. 6:43 du.

    Avira .Könnyen kezelhető és biztonságos .

    Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 10. 10:51 de.

      A reklámok nem zavaróak?

      Válasz
    • Gergő Gulyás szerint:
      2016. 08. 22. 7:01 du.

      Nem, egyáltalán nincsenek reklámok. Régebben nekem is volt, és nem!

      Válasz
  9. Tamás Tonhauser szerint:
    2016. 08. 9. 2:15 du.

    érdekes, nálam sehol nem lassít az avast, bár be van állítva és lúzer sem vagyok, user helyett 😀 hagyjuk má’ …ismerek hackert, aki a rendőrségnek dolgozik!! ő szerinte is csak az avast! főleg az egyedi önvédelme miatt és amiatt, hogy az ingyenes is majdnem azt tudja int a fizetős, kivéve tűzfal, kémprogram védelem, cleaner…de ezeket meg lehet oldani mellette! éppen ezért nem célpont hackereknek 😀 ingyen! szevasztok

    Válasz
    • Tamás Tonhauser szerint:
      2016. 08. 9. 2:17 du.

      amelyik nem fog, az nem is véd! hacker közmondás

      Válasz
  10. Hollai Iván szerint:
    2016. 08. 9. 12:53 du.

    …letöltöttem, gyakorlatilag mindent ellenségnek látott! gyorsnak gyors volt, de blokkolt minden mást is 🙂 törölve

    Válasz
    • G Data Magyarország szerint:
      2016. 08. 10. 10:50 de.

      Kedves István, és biztos, hogy a vírusirtó volt a buta? Mi azt gondoljuk, hogy nem veszi elég komolyan a riasztásokat, és telepakolja a gépét PUP programokkal. Erről bővebben például itt olvashat: https://virusirto.hu/blogbejegyzesek/2014/12/24/a-g-data-blokkolja-az-utorrentet/

      Válasz
    • Szabó László szerint:
      2016. 08. 11. 5:07 de.

      “A G Data a jelenlegi konkrét esetben azt javasolja az internetezők számára, hogy az uTorrent helyett használjanak más torrent klienst, mely vagy nem tartalmaznak rejtett hirdetési megoldást, vagy erről egyértelműen tájékoztatja a felhasználókat.”

      Az gyönyörű! 😀 Már rakom is fel a G Data-t. Azért még FIFA-zhatok? Vagy használjak másik játékot? 😀

      Elmentek a picsába, de komolyan!

      Válasz
← Older Comments
Newer Comments →

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Keresés a cikkek között

Legújabb cikkek

  • 0
    A Meta szerint WhatsApp üzeneteken keresztül támadtak meg újságírókat 
    2025. 02. 1.
  • 0
    Miért van szükség vírusirtóra?
    2025. 01. 22.
  • 0
    Az automatikus elemzések határai
    2025. 01. 17.
  • 0
    Orosz beavatkozás miatt érvénytelenítették a román elnökválasztás első fordulóját
    2024. 12. 11.
  • 0
    Az Egyesült Államok kínai hackert vádol azzal, hogy kihasznált egy nulladik napi sérülést 81 ezer Sophos tűzfalban
    2024. 12. 11.

Értesüljön híreinkről

Válassza ki, hogy milyen hírek érdeklik Önt:

Kategóriák

  • Blogbejegyzés
  • Lakossági tudásbázis
  • Sajtóközlemény
  • Vállalati hírek
  • Vállalati tudásbázis
  • Viszonteladói hírek

Címkék

adathalászat adatszivárgás adatvédelem Adobe Android Apple BankGuard Bitcoin botnet csalás deepray Facebook fbi G DATA GDPR Google hacker Instagram iOS IOT iPhone Jelszó kiberháború kibertámadás koronavírus Kriptovaluta kártevő kémprogram Linux Management Server mesterséges intelligencia MI Microsoft Oroszország OS X Patch Management spam sérülékenység torrent trójai Ukrajna Virus Bulletin Windows zsarolóvírus átverés

Lakossági vírusirtók

Windowsos szoftverek

> G Data Antivirus

> G Data Internet Security

> G Data Total Security

Andoridos szoftverek

> G Data Internet Security for Android

OS X (Mac) szoftverek

> G Data Antivirus for Mac

Vállalati antivírus

Vállalati vírusvédelem

> G Data EndpointProtection

> G Data ClientSecurity

> G Data AntiVirus

Levelezésvédelem

> G Data Levelezésvédelem

Hasznos linkek

Facebook és Twitter

> Csatlakozzon hozzánk a Facebookon

> Iratkozzon fel hírlevelünkre

> Vírusirtó tesztek

> Affiliate Partner Program

Kapcsolat

Elérhetőségek

> Terméktámogatás

G Data e-mail címE-mail címünk:

tamogatas (kukac) virusirto.hu

G Data telefonszámTelefonszámunk:

+36 800 88 528

H-P, 11.00 – 16.00

Nemzetközi terméktámogatás:

+36 1 999 6709
(angol és német nyelven, 0-24)


A G Data vírusirtó szoftverek díjai

Felhasználási feltételek és impresszum | Adatkezelési tájékoztató | Sajtókapcsolat |© Vírusirtó.hu - G Data Antivirus

✕

Belépés

Elfelejtett jelszó?

Fiók létrehozása?

G DATA Magyarország
Sütik kezelése

A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a sütik az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat és funkciókat hátrányosan érinthet.

Funkcionális Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés feltétlenül szükséges a felhasználó által kifejezetten kért meghatározott szolgáltatás igénybevételének lehetővé tételéhez, vagy kizárólag a kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton történő továbbításának végrehajtásához.
Preferenciák
A technikai tárolás vagy hozzáférés a felhasználó által nem kért preferenciák tárolásának legitim céljához szükséges.
Statisztika
Az a technikai tárhely vagy hozzáférés, amelyet kizárólag statisztikai célokra használnak. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A technikai tárhely vagy hozzáférés szükséges ahhoz, hogy felhasználói profilokat hozzanak létre reklámküldéshez, vagy hasonló marketing célból követhessék a felhasználót egy webhelyen vagy több webhelyen.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
View preferences
{title} {title} {title}