Egyes esetekben szükség lehet arra, hogy a hibaelhárításhoz az ügyfélszolgálat számára elküldje a G DATA lakossági termék összegyűjtött naplófájljait.
A naplófájlok összegyűjtéséhez a következőket kell tennie:
Először a program fő ablakában nyomja meg a Ctrl+GG billentyűket, azaz a Controll billentyű nyomva tartása mellett kétszer a g billentyűt. Ekkor a programban előjön az addig rejtett Terméktámogatás menü (jobb felső sarokban), ahol lehetősége van engedélyezni a naplózást.
![](https://virusirto.hu/wp-content/uploads/2021/03/gdata-lakossagi-naplofajlok-1.png)
Engedélyezze a logolást, majd futtasson le minden eseménynaplót. Próbálja meg reprodukálni a hibát, majd térjen vissza az ablakhoz és kapcsolja ki a naplózást. Ekkor aktívvá válik az adatok beküldésének lehetősége.
![](https://virusirto.hu/wp-content/uploads/2021/03/gdata-lakossagi-naplofajlok-2.png)
Küldje be az adatokat úgy, hogy a hibajegy számához beírja a korábban már ügyfélszolgálatunktól megkapott G DATA terméktámogatási jegy számát.
![](https://virusirto.hu/wp-content/uploads/2021/03/gdata-lakossagi-naplofajlok-3.png)