Idén tizenötödik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat, a G DATA 2014 után most második alkalommal nyerte el az elismerést.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
A G DATA 2014 után második alkalommal nyerte el a Business Superbrands díjat, ami rendkívül megtisztelő számunkra. A díj megerősíti, hogy jó úton járunk, és értéket nyújtunk felhasználóink számára, akik rendszeresen megújítják licenceiket.
Mint ismert, a G DATA a világ legelső vírusirtója, 1985-ben alkotta meg a céget jelenleg is vezető Kai Figge és Frank Kühn. A G DATA vírusvédelmi szoftvere azóta is folyamatosan a német piac vezető megoldása. Az elmúlt években számos olyan innovatív vírusvédelmi technológiát mutattunk be, amelyek kiemelnek bennünket a versenytársaink sorából. Ilyen a G DATA BEAST, amely egy gráfadatbázisban tárolja a rendszer eseményeit, a G DATA DeepRay, amely neurális hálózatok segítségével nyújt védelmet a legújabb kártevők ellen, valamint a G DATA Zsarolásvédelem, amely a felhőtől függetlenül is képes megállítani a legújabb zsarolóvírusokat, még olyankor is, amikor azokat még nem lehet felismerni szignatúrák alapján.
A Business Superbrands díjról
Idén huszonhét éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a Nemzetközi Superbrands Programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
„A Superbrands elnyerése egy világos üzenet a környezet felé, hogy az adott márkában továbbra is meg lehet bízni, és ezt egy szakmai grémium is elismeri és tanúsítja” – emelte ki a magyar díjátadó kapcsán Dr. Totth Gedeon, a BGE tanára, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Business Superbrands Szakértői Bizottság elnöke.