Amennyiben a kliensek távoli telepítése a G DATA Management Consolon keresztül nem sikerül, általánosan az alábbiak ellenőrzése szükséges.
- Frissítve van-e a G DATA szoftver?
- Telepítve vannak-e a Windows frissítések a klienseken?
- Létezik-e ugyanaz a Rendszergazda felhasználó ugyanazzal a jelszóval mindkét gépen, a szerveren és a kliensen?
- Van-e hálózati kapcsolat a két gép között, tudják-e egymást pingelni név alapján?
- Telnet segítségével tud-e kapcsolódni egymáshoz a két gép? (A szerveren a 7161-es, a kliensen a 7167 és a 7169-es portnak kell elérhetőnek lennie.)
- Ha a szerveren egy Windows Intézőbe beírom a kliens nevét ( \\kliensneve\admin$ ), és megadom a Rendszergazda nevét és jelszavát, akkor be tudok-e lépni a gépre?
- Engedélyezve van-e Távoli beállításjegyzék a szolgáltatások között? (Futtassa a kliensen a Szolgáltatásokat Rendszergazdai jogosultsággal, és ellenőrizze, hogy a Távoli beállításjegyzék szolgáltatás fut-e.)
Windows 8, Windows 8.1 és Windows Server 2012 operációs rendszeren az olyan klienseknél, amelyek a munkacsoport részei, az Admin$ UNC megosztáshoz a hozzáférés nem elérhető. Annak érdekében, hogy a sikeres távoli telepítés biztosítható legyen, szükséges egy új kulcs hozzáadása a rendszerleíró adatbázisba. Nyissa meg a beállításszerkesztőt, majd navigáljon a HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System kulcshoz. Adjon hozzá egy LocalAccountTokenFilterPolicy nevű DWORD-öt (Duplaszó), 1-es értékkel, a Security Client távoli telepítésének engedélyezéséhez.
FONTOS:
Amennyiben a távoli telepítés nem lehetséges, akkor egy kliens telepítése elvégezhető úgy is, hogy a Management Consolon telepítőcsomagot készítünk, majd ezt a telepítőcsomagot manuálisan vagy pedig Group Policy segítségével futtatjuk a kliensen.