Előfordulhat, hogy a számítógépen, amelyre telepíteni szeretnénk a G DATA kliensvédelmet, nincsen telepítve a megfelelő tanúsítvány. Ennek hiányában a telepítés nem lehetséges.
A hiba elhárításához a következő lépéseket kell végrehajtanunk:
1. Távolítsuk el a klienst
Ehhez használhatjuk a G DATA AV-Cleaner alkalmazást (amelyből mindig töltsük le a legfrissebb verziót az eltávolítás előtt), vagy eljárhatunk a következő módon:
A gépen navigáljunk a program telepítési mappájához (C:\ProgramData\G Data\Client\), ahol megtaláljuk a setup.exe fájlt.
Ezt futtassuk az alábbi paraméterekkel:
/§InstallMode=”Uninstall”
/§_QuietInstallation=”true”
Példa: C:\ProgramData%\G DATA\client\setup.exe /§_QuietInstallation=”true” /§InstallMode=”Uninstall”
Így az eltávolítás a háttérben fog megtörténni. Ebben az esetben a folyamat rejtett. Várjunk kb. 5 percet.
Amennyiben a gépen nem találjuk a setup.exe fájlt, ezt kimásolhatjuk az eredeti telepítőcsomagból is.
Végül indítsuk újra a gépet (!).
2. Ezután telepítenünk kell a megfelelő tanúsítványokat. A folyamatot ez a cikk ismerteti:
https://virusirto.hu/vallalati-tudasbazis/2019/11/12/b-szignatura-motor-korrupt-frissitese-nem-sikerul-tanusitvany-hiba-miatt/