Az egyes klienseken néha előfordulhat olyan hibaüzenet, amely szerint a szignatúra adatbázis korrupt (virus database corrupt).

Ennek a hibának az oka lehet, ha a kliens a frissítések telepítése során kikapcsolásra vagy újraindításra kerül. A hiba a legtöbbször magától megoldódik a kliens újraindításával.

A kliens újraindítása után a Management Serveren keresztül adja ki az utasítást a kliens szignatúráinak frissítésére. (Kliensen jobb egérgombbal kattintás, majd “Update virus signatures now” menüpont választása.)

Ha ez nem segít, a klienseken szükség lehet a szignatúra mappa tartalmának törlésére. Ehhez navigáljon ide a kliensen: C:\Program Files (x86)\Common Files\G Data\AVKScanP, majd törölje a mappa tartalmát (de ne a mappát).

Amennyiben a hálózaton belül minden klienst érint a probléma, szükség lehet arra, hogy a szerverre ismét letöltsük a szignatúrákat. Ha ez valamiért nem lehetséges, lehetséges, hogy a szerveren is törölni kell a szignatúrák mappájának tartalmát.

Ehhez navigáljon ide: C:\ProgramData\G Data\AntiVirus ManagementServer\Updates\GD_SIG, majd törölje a mappa tartalmát (de ne a mappát). Ezután a Management felületen a Management Server > Updates > Run update now útvanalon, vagy pedig a Windows Start Menüben található Internet Update alkalmazás segítségével frissítse a szignatúrákat a szerveren.

Végül az is lehetséges, hogy egy régebbi kliensen a B motor frissítéseinek telepítése tanúsítvány hiba miatt nem lehetséges. Erről bővebben ebben a cikkünkben olvashat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük