• G DATA. Bízzon a német biztonságban. 1985 óta. | GDPR megfelelő vállalati antivírus megoldások és otthoni vírusirtó szoftverek.
  • Segítség
  • Viszonteladóknak
  • Fiókom
G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40
  • OTTHONRA
    • Védelem Windowsra
      • G DATA Total Security
      • G DATA Internet Security
      • G DATA Antivirus
      • Windowsos termékek összehasonlítása
    • Android és MAC OS X
      • G DATA Mobile Security for Android
      • G DATA Antivirus for Mac OS X
    • Védelem az interneten
      • G DATA VPN
  • CÉGEKNEK
    • VÍRUSVÉDELEM
      • G DATA Endpoint Protection
      • G DATA Client Security
      • G DATA Antivirus
      • G DATA Levelezésvédelem
      • Termékek áttekintése és rendszerkövetelmények
    • INFORMÁCIÓK
      • Általános tudnivalók
      • Licencpolitika
      • Árajánlatkérés
      • Esettanulmányok
      • Vállalati demó igénylése
      • Partnereink
  • VÁSÁRLÁS
  • LETÖLTÉS
  • TESZTEK
  • HÍREK
  • G DATA
  • Segítség
  • Viszonteladóknak
  • Fiókom
0

0 Ft

✕
  • Főoldal
  • Hírek és blogbejegyzések
  • Blogbejegyzés
  • A munkaadók egyre alaposabban vizsgálják a közösségi médiát

A munkaadók egyre alaposabban vizsgálják a közösségi médiát

2015. 05. 25.
Kategóriák
  • Blogbejegyzés
Címkék
  • Apple
  • Facebook
  • kártevő

Nem titok, hogy a munkáltatók szívesen szimatolják körül a különböző pozíciókra esélyes jelöltek közösségi médiában fellelhető profiljait. A Career Builder nemrégiben kiadott tanulmánya szerint manapság sokkal többen teszik ezt, mint korábban.

A kutatás megállapította, hogy a cégek 52%-a néz utána a jelölteknek a közösségi oldalakon. Ez az arány 2014-ben még csak 43%, 2013-ban 39% volt.

Azonban nem szükségszerűen „terhelő bizonyítékokat” keresnek, 60%-uk úgy nyilatkozott, hogy inkább olyan dolgok után kutatnak, amelyek megerősítik őket, hogy valóban az adott személy a legalkalmasabb jelölt. Persze 21% meg bevallottan okot keres arra, hogy miért is ne alkalmazzon valakit. A tanulmány azt is kiderítette, hogy 48%-a a HR-menedzsereknek talált olyan indokot a kutakodásai során, amiért végül is nem vette fel a jelentkezőt.

Íme a leggyakoribb okok, amelyek tönkretehetik egy potenciális jelölt álmait:

– Illetlen fotók

– Italozás vagy kábítószerezés

– Korábbi munkaadó vagy munkatársak rossz véleménye

– Nem megfelelő kommunikációs képességek

– Pejoratív kommentek

És egy meglepő adat: A munkáltatók 35%-kal kisebb valószínűséggel hívnak be interjúra valakit, ha semmilyen online felületen nem találnak róla információt.

29240014_l

Szerencsére pozitív hozadéka is van ennek a fajta kémkedésnek. A cégek 32%-a állította, hogy olyan adatokat találtak, amely rávette őket, hogy alkalmazzanak valakit.

Ez a tanulmány csak megerősítette mindazt, amit a keményvonalas facebookozók már úgyis tudnak: nem egy rossz ötlet jó képet festeni magunkról a közösségi oldalakon, de szinte életbevágó, ha egy új munkahelyre vadászunk.

Forrás: Facecrooks

Megosztás

További cikkek

2025. 05. 30.

AI segítségével próbálták meg Trump kabinetfőnökét megszemélyesíteni


Tovább
2025. 05. 30.

Google Naptáron keresztül támadtak állami célpontokat kínai hackerek


Tovább
2025. 05. 30.

Megjelent az AsyncRAT trójai Rust nyelven újraírt változata


Tovább

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Keresés a cikkek között

Legújabb cikkek

  • 0
    AI segítségével próbálták meg Trump kabinetfőnökét megszemélyesíteni
    2025. 05. 30.
  • 0
    Google Naptáron keresztül támadtak állami célpontokat kínai hackerek
    2025. 05. 30.
  • 0
    Megjelent az AsyncRAT trójai Rust nyelven újraírt változata
    2025. 05. 30.
  • 0
    Az FBI és az Europol megzavarta a több mint 10 millió aktív fertőzésért felelős Lumma kártevő hálózatát
    2025. 05. 22.
  • 0
    A Meta szerint WhatsApp üzeneteken keresztül támadtak meg újságírókat 
    2025. 02. 1.

Értesüljön híreinkről

Válassza ki, hogy milyen hírek érdeklik Önt:

Kategóriák

  • Blogbejegyzés
  • Lakossági tudásbázis
  • Sajtóközlemény
  • Vállalati hírek
  • Vállalati tudásbázis
  • Viszonteladói hírek

Címkék

adathalászat adatszivárgás adatvédelem Adobe Android Apple BankGuard Bitcoin botnet csalás deepray Facebook fbi G DATA GDPR Google hacker Instagram iOS IOT iPhone Jelszó kiberháború kibertámadás koronavírus Kriptovaluta kártevő kémprogram Linux Management Server mesterséges intelligencia MI Microsoft Oroszország OS X Patch Management spam sérülékenység torrent trójai Ukrajna Virus Bulletin Windows zsarolóvírus átverés

Lakossági vírusirtók

Windowsos szoftverek

> G Data Antivirus

> G Data Internet Security

> G Data Total Security

Andoridos szoftverek

> G Data Internet Security for Android

OS X (Mac) szoftverek

> G Data Antivirus for Mac

Vállalati antivírus

Vállalati vírusvédelem

> G Data EndpointProtection

> G Data ClientSecurity

> G Data AntiVirus

Levelezésvédelem

> G Data Levelezésvédelem

Hasznos linkek

Facebook és Twitter

> Csatlakozzon hozzánk a Facebookon

> Iratkozzon fel hírlevelünkre

> Vírusirtó tesztek

> Affiliate Partner Program

Kapcsolat

Elérhetőségek

> Terméktámogatás

G Data e-mail címE-mail címünk:

tamogatas (kukac) virusirto.hu

G Data telefonszámTelefonszámunk:

+36 800 88 528

H-P, 11.00 – 16.00

Nemzetközi terméktámogatás:

+36 1 999 6709
(angol és német nyelven, 0-24)


A G Data vírusirtó szoftverek díjai

Felhasználási feltételek és impresszum | Adatkezelési tájékoztató | Sajtókapcsolat |© Vírusirtó.hu - G Data Antivirus

✕

Belépés

Elfelejtett jelszó?

Fiók létrehozása?

G DATA Magyarország
Sütik kezelése

A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a sütik az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat és funkciókat hátrányosan érinthet.

Funkcionális Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés feltétlenül szükséges a felhasználó által kifejezetten kért meghatározott szolgáltatás igénybevételének lehetővé tételéhez, vagy kizárólag a kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton történő továbbításának végrehajtásához.
Preferenciák
A technikai tárolás vagy hozzáférés a felhasználó által nem kért preferenciák tárolásának legitim céljához szükséges.
Statisztika
Az a technikai tárhely vagy hozzáférés, amelyet kizárólag statisztikai célokra használnak. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A technikai tárhely vagy hozzáférés szükséges ahhoz, hogy felhasználói profilokat hozzanak létre reklámküldéshez, vagy hasonló marketing célból követhessék a felhasználót egy webhelyen vagy több webhelyen.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
View preferences
{title} {title} {title}