Keresés a bejegyzések között:

Kiemelt témáink: | G DATA hírek| Zsarolóvírusok| Kártevők | Hacker hírek| Apple | Facebook | Google | Microsoft |

2019. 11. 12.

Kliensek távoli telepítése – hibaelhárítási útmutató

Amennyiben a kliensek távoli telepítése a G DATA Management Consolon keresztül nem sikerül, általánosan az alábbiak ellenőrzése szükséges. Frissítve van-e a G DATA szoftver? Telepítve vannak-e […]
2019. 11. 12.

G DATA naplófájlok összegyűjtése androidos készüléken

Az androidos termékek esetében a hibakereséshez szükség lehet a naplófájlok összegyűjtésére. Ehhez először töltsük le a telefonunkra az ingyenes CatLog alkalmazást a Google Play áruházból. Futtassa […]
2019. 11. 12.

Hogyan biztosítsuk egy offline hálózat vírusvédelmét G DATA Antivirus segítségével?

Néhány esetben a vállalat belső hálózatának számítógépei biztonsági okokból egyáltalán nem csatlakozhatnak az internetre. A naprakész vírusvédelmet viszont ebben az esetben is szükséges folyamatosan biztosítani.
2019. 11. 12.

Teljesítménycsökkenés a G Data által védett számítógépeken, sebességproblémák elhárítása

Az alábbi cikkben általánosan tárgyaljuk, hogy minek köszönhető a G Data által védett számítógépek lelassulása egyes esetekben, illetve tanácsot adunk a lassulás elhárításához.
2019. 11. 12.

Vállalati termékek e-mail védelme: portszűrés és Outlook plugin

A G Data válallati termékei gateway szinten (központilag), valamint a kliensek szintjén (lokálisan) is képesek védelmezni az e-mail forgalmat. Az alábbiakban a kliens szintű e-mail védeleem […]
2019. 11. 12.

Naplófájlok összegyűjtése hibaelhárítási célokra

Egyes esetekben szükség lehet arra, hogy a hibaelhárításhoz az ügyfélszolgálat számára elküldje a G DATA lakossági termék összegyűjtött naplófájljait. A naplófájlok összegyűjtéséhez a következőket kell tennie: […]
2019. 11. 11.

G DATA kliens debug logjának rögzítése hibaelhárítási célokra

Amennyiben ismeretlen hiba történik egy kliensen, szükséges lehet a G DATA kliens működésének naplózása hibaelhárítási célból, valamint információk összegyűjtése a kliensről. Általánosságban az alábbiakat kérjük ahhoz, […]
2019. 11. 11.

G DATA MasterAdmin felügyelet használata

A G DATA MasterAdmin segítségével több G DATA ManagementServer menedzselhető központilag. Lehetséges a különböző ügyfeleknél telepített G DATA ManagementServer-ek csatlakoztatása, vagy akár a vállalat különböző telephelyein […]
2019. 11. 11.

A G DATA kliens folyamatosan üzeneteket jelenít meg, és mindig újratelepül

Ha egy munkaállomáson a G DATA kliens folyamatosan települ, majd eltávolítódik a gépről, a Windows pedig ezzel párhuzamosan figyelmeztetéseket ad, melyek szerint nincs frissített víruskeresés a […]
2019. 11. 11.

Hogyan telepíthetem a G DATA tűzfalat a kliensekre?

Telepítés központilag Általánosságban elmondható, hogy a G Data tűzfalat a G DATA vírusvédelemhez hasonlóan a Management Console alkalmazáson keresztül távolról, központilag telepítjük a kliensekre. Ehhez kattintsunk […]
2019. 11. 11.

Hogyan küldhetek el vírusos vagy más gyanús fájlokat a G DATA víruslaboratóriumába vizsgálatra?

A gyanús fájlokat, vírusmintákat, új kártevőket és webcímeket közvetlenül be lehet a víruslaboratórumnak az alábbi weboldalon keresztül: https://www.gdatasoftware.com/faq/consumer/submit-a-suspicious-file-app-or-url Amennyiben szeretnénk értesítést kapni a vizsgálat eredményéről, ne felejtsük […]
2019. 11. 11.

Hogyan lehet konfigurálni a klienseket, hogy támogassák az eredeti állapot visszaállítását újraindítás után?

Ha olyan szoftvert használunk, ami a klienseket egy eredeti állapotba állítja vissza az újraindítás után, akkor a vírusirtó szoftver adatbázisát érdemes hozzáadni a kivételekhez, vagy átmozgatni […]