Keresés a bejegyzések között:

Kiemelt témáink: | G DATA hírek| Zsarolóvírusok| Kártevők | Hacker hírek| Apple | Facebook | Google | Microsoft |

2019. 11. 12.

Tanúsítvány importálása a számítógépre

Néha megtörténhet, hogy a számítógépen futó szolgáltatások helyes működésének biztosítása érdekében importálnunk kell a gépre egy biztonsági tanúsítványt. Erre jellemzően olyankor van szükség, ha korábbi operációs […]
2019. 11. 12.

G DATA vírusvédelem / víruspajzs nem működik vagy nem kapcsolható be

A G DATA vírusvédelem megfelelő működéséhez szükséges, hogy a vírusirtó helyesen legyen a számítógépére telepítve, és működését ne akadályozza semmilyen más védelmi program. FONTOS tudnia, hogy […]
2019. 11. 12.

A G DATA karanténba zárta az Outlook .pst fájlt, és a levelezés eltűnt

A .pst fájlok tömörített fájlok, így hiába tartalmaznak több ezer e-mailt, egyetlen fertőzött e-mail kiszedése nem lehetséges kívülről. A G DATA, mielőtt karanténba zárja a .pst […]
2019. 11. 12.

B szignatúra motor korrupt, frissítése nem sikerül tanúsítvány hiba miatt

Ha a B szignatúra motort nem lehet frissíteni (vagy korrupt/corrupt), lehetséges, hogy a megfelelő aláíró tanúsítványokat még nem ismeri a Windows korábbi operációs rendszere. Figyelem, ez […]
2019. 11. 12.

G DATA kliens és szerver portok, G DATA szoftverek hálózati kommunikációja

A G DATA szoftvereinek működéséhez az alábbi portokat kell megnyitni a szerveren, illetve a klienseken. Portok összesítése: G DATA Management Server és G DATA Tükörszerver:• Port […]
2019. 11. 12.

Kliensek (csendes) telepítése .exe csomag segítségével a 14-es verziótól

A vállalati termékek 14-es verziójától kezdve megváltozott a kliensek .exe csomag telepítésével történő telepítése. Amennyiben csendes telepítést szeretnénk végrehajtani a háttérben, először hozzunk létre egy klienscsomagot […]
2019. 11. 12.

Megváltozott G DATA Management Server nevének frissítése a hálózaton

Amennyiben a kliensek menedzselésére használt G DATA Management Server neve és elérhetősége megváltozik, a kliensek nem találják meg a szervert a belső hálózaton. Ellenőrizzük a kliensen […]
2019. 11. 12.

G DATA kliens telepítése nem sikerül tanúsítvány hiba miatt

Előfordulhat, hogy a számítógépen, amelyre telepíteni szeretnénk a G DATA kliensvédelmet, nincsen telepítve a megfelelő tanúsítvány. Ennek hiányában a telepítés nem lehetséges. A hiba elhárításához a […]
2019. 11. 12.

Kliensek távoli telepítése – hibaelhárítási útmutató

Amennyiben a kliensek távoli telepítése a G DATA Management Consolon keresztül nem sikerül, általánosan az alábbiak ellenőrzése szükséges. Frissítve van-e a G DATA szoftver? Telepítve vannak-e […]
2019. 11. 12.

G DATA naplófájlok összegyűjtése androidos készüléken

Az androidos termékek esetében a hibakereséshez szükség lehet a naplófájlok összegyűjtésére. Ehhez először töltsük le a telefonunkra az ingyenes CatLog alkalmazást a Google Play áruházból. Futtassa […]
2019. 11. 12.

Hogyan biztosítsuk egy offline hálózat vírusvédelmét G DATA Antivirus segítségével?

Néhány esetben a vállalat belső hálózatának számítógépei biztonsági okokból egyáltalán nem csatlakozhatnak az internetre. A naprakész vírusvédelmet viszont ebben az esetben is szükséges folyamatosan biztosítani.
2019. 11. 12.

Teljesítménycsökkenés a G Data által védett számítógépeken, sebességproblémák elhárítása

Az alábbi cikkben általánosan tárgyaljuk, hogy minek köszönhető a G Data által védett számítógépek lelassulása egyes esetekben, illetve tanácsot adunk a lassulás elhárításához.
2019. 11. 12.

Vállalati termékek e-mail védelme: portszűrés és Outlook plugin

A G Data válallati termékei gateway szinten (központilag), valamint a kliensek szintjén (lokálisan) is képesek védelmezni az e-mail forgalmat. Az alábbiakban a kliens szintű e-mail védeleem […]
2019. 11. 12.

Naplófájlok összegyűjtése hibaelhárítási célokra

Egyes esetekben szükség lehet arra, hogy a hibaelhárításhoz az ügyfélszolgálat számára elküldje a G DATA lakossági termék összegyűjtött naplófájljait. A naplófájlok összegyűjtéséhez a következőket kell tennie: […]
Naplófájlok összegyűjtése hibaelhárítási célokra
A weboldalon sütiket (cookie) használunk, melyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával elfogadja Adatkezelési tájékoztatónkat.