G DATA Vállalati Terméktámogatás Működése és Elérhetősége

A G DATA kiemelkedő színvonalú terméktámogatást nyújt vállalati ügyfelei számra. Az alábbi cikk leírja, hogy ezt milyen módon érdemes igénybe venni, és hogyan érdemes hibajegyet nyitni.

A G DATA magyarországi első vonalas terméktámogatását a G DATA szoftvereinek kizárólagos magyarországi forgalmazását ellátó V-Detect Antivírus Kft. biztosítja.

A terméktámogatást segíti magyar nyelvű, kereshető tudásbázisunk, amely ezen a linken érhető el. A tudásbázisban megtalálhatóak a leggyakoribb kérdésekre adott válaszok, ezért a tájékozódást érdemes itt kezdeni.

Amennyiben a frissítések letöltéséhez szükséges G DATA jelszavát elfelejtette, ezen az angol nyelvű oldalon igényelhet új jelszót. Az új jelszó arra az e-mail címre kerül kiküldésre, amelyre a vállalati licencet regisztrálták.

A magyar terméktámogatási oldalra is összegyűjtöttük a G DATA segédprogramokat és eszközöket, valamint néhány kiemelt magyar nyelvű útmutatót.

A hibaelhárítás menete

A hibaelhárítás általános információk megadásával és ellenőrzésével kezdődik. A hibaelhárítás megkezdése előtt érdemes ellenőriznie a Windows frissítések állapotát, mivel egy Windows frissítés hiánya akadályozhatja a G DATA legfrissebb verziójának működését. A kompatibilitás mindig a legfrissebb operációs rendszer és a legfrissebb vírusvédelem között biztosított a legjobban.

A további hibaelhárításhoz segítséget nyújthat a G DATA Activity Monitor segédprogram, valamint a G DATA AV-Cleaner. A G Data Activity Monitor segítségével megfigyelhetjük, hogy a vírusvédelem milyen fájlokat vizsgál a háttérben. Ez segíthet a teljesítményproblémák felderítésében is.

Az eszközt futtathatjuk a számítógép normál üzemmódja alatt, miközben megpróbáljuk előidézni a lassulással járó problémát. Emellett az eszközt futtathatjuk Hitlist módban is néhány órán keresztül, majd az összegyűjtött adatok megmondják nekünk, hogy milyen folyamatok fordulnak elő a leggyakrabban az adott gépen, melyeket a vírusirtó átvizsgál. A teljesítményproblémák megoldását segítheti, ha a gyakran előforduló, ártalmatlan folyamatokat hozzáadjuk a kivételekhez.

A G DATA AV-Cleaner pedig abban segít, hogy a G DATA védelmét maradéktalanul eltávolítsa egy számítógépről, így lehetőség nyíljon tiszta újratelepítésére.

Mindkét eszközt elérheti ezen az oldalon: https://virusirto.hu/segitseg/g-data-eszkozok-letoltese/

Amennyiben a problémára nem sikerül választ találni, úgy elképzelhető, hogy további adatokat kell beküldenie majd a terméktámogatásunknak debugging segítségével. Debuggingra szükség lehet olyan esetekben például, amikor egy nem meghatározott külső program, vagy egy Windows frissítés hiánya akadályozza a G DATA működését. A beküldött debugging adatokat a G DATA nemzetközi terméktámogatása elemzi, és amennyiben szükséges, megteszi a megfelelő javításokat.

Végül a debugging mellett lehetőség van a magyar vagy nemzetközi terméktámogatástól előre egyeztetett időpontban távirányításos segítségnyújtást kérni.

Vírusminták beküldése

A vírusminták analizálásával, valamint az esetleges téves riasztások fehérlistázásával nem a G DATA terméktámogatása, hanem a G DATA víruslaboratóriuma foglalkozik.

Amennyiben arra gyanakszik, hogy egy fájl kártevőt tartalmaz, vagy Ön szerint a G DATA téves riasztást ad egy fájlra vagy webcímre, úgy ezeket a G DATA víruslaboratóriuma felé tudja jelezni ezen a weboldalon.

Itt az URL Submission segítségével webcímeket, a Sample Submission segítségével fájlokat, a Mobil Sample Submission segítségével pedig andoridos mintákat tud beküldeni. A minta beküldése során ne felejtsen el visszajelzést kérni a mintával kapcsolatban.

Amennyiben a magyar terméktámogatás számára szeretne eljuttatni egy mintát, kérjük, hogy azt tömörítse, majd az infected jelszóval védje le. Az így jelszavazott mintát töltse fel valahova, majd a minta linkjét küldje el terméktámogatásunk részére akár hibajegy nyitásával, akár e-mailben.

Hibajegy nyitása

Amennyiben a tudásbázisban nem találja meg a választ kérdésére, lehetősége van hibajegyet nyitni a magyar terméktámogatás felé.

A hibajegy megnyitásakor kérjük, hogy a lehető legtöbb információt adja meg, beleértve a G DATA és az érintett operációs rendszer verziószámát, azt, hogy a hiba hány klienst érint. Megköszönjük, ha a munkánkat egy képernyőkép megadásával is segíti, mert ez legtöbbször egyértelműbbé teszi a problémát.

Amennyiben valamilyen okból nem tud hibajegyet nyitni, a terméktámogatást e-mailen veheti igénybe a tamogatas [kukac] virusirto.hu email címen. Végül terméktámogatásunkat eléri telefonon is, munkanapokon reggel 9 és délután 17 óra között a +36 800 88 528 telefonszámon.

A magyar terméktámogatás mellett a G DATA 24/7-es nemzetközi terméktámogatást is biztosít. A nemzetközi vállalati terméktámogatást a support-en-b2b [kukac] gdata.de e-mail címen veheti igénybe, amennyiben rendelkezik érvényes G DATA vállalati licenccel.

A nemzetközi terméktámogatást a +36 1 999 6709-es budapesti, nem emelt díjas telefonszámon is elérheti angol és német nyelven.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

G DATA Vállalati Terméktámogatás Működése és Elérhetősége
A weboldalon sütiket (cookie) használunk, melyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával elfogadja Adatkezelési tájékoztatónkat.