Amennyiben nem sikerül belépni a G DATA Administrator Console-ba, ügyeljen arra, hogy a konzolba a Windows rendszergazda felhasználó nevével és jelszavával kell belépni, és mindaddig csak azzal lehet belépni, amíg nem hoz létre G DATA felhasználót.
Ha nem működik a belépés, akkor az alábbi hibalehetőségek egyike a legvalószínűbb:
– A Windows felhasználónak nincs beállítva jelszava
– Nem fut a G DATA SQL Service
– Hibásan, vagy egyáltalán nem lett telepítve vagy beállítva SQL adatbázis a G DATA számára
A G DATA Admin felülete egy SQL adatbázisból dolgozik, onnan veszi ki az adatokat, és oda menti a beállításokat.
Ha ez nincs konfigurálva vagy nem fut, akkor az Admin konzolba nem lehet belépni.
Általánosságban a következők szükségesek a sikeres belépéshez:
- Telepítve kell lennie az SQL vagy SQL Express szervernek
- Futnia kell az SQL szolgáltatásoknak (Services)
- A programnak helyesen és megfelelő jogosultsággal kell az adatbázishoz kapcsolódnia (olyan felhasználó nevében, aki tud írni és olvasni az SQL táblából)
- Léteznie kell Windows rendszergazda felhasználónak, és rendelkeznie kell jelszóval
A helyes adatbázis kapcsolatot úgy tudja ellenőrizni, hogy az alábbi útvonalon:
C:\Program Files (x86)\G DATA\G DATA AntiVirus ManagementServer\
elindítja a Business.Server.Config.exe fájlt, amely segít beállítani és tesztelni az SQL kapcsolatokat.