• G DATA. Bízzon a német biztonságban. 1985 óta. | GDPR megfelelő vállalati antivírus megoldások és otthoni vírusirtó szoftverek.
  • Segítség
  • Viszonteladóknak
  • Fiókom
G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40G_DATA_CyberDefense_virusirto_antivirus_logo_40
  • OTTHONRA
    • Védelem Windowsra
      • G DATA Total Security
      • G DATA Internet Security
      • G DATA Antivirus
      • Windowsos termékek összehasonlítása
    • Android és MAC OS X
      • G DATA Mobile Security for Android
      • G DATA Antivirus for Mac OS X
    • Védelem az interneten
      • G DATA VPN
  • CÉGEKNEK
    • VÍRUSVÉDELEM
      • G DATA Endpoint Protection
      • G DATA Client Security
      • G DATA Antivirus
      • G DATA Levelezésvédelem
      • Termékek áttekintése és rendszerkövetelmények
    • INFORMÁCIÓK
      • Általános tudnivalók
      • Licencpolitika
      • Árajánlatkérés
      • Esettanulmányok
      • Vállalati demó igénylése
      • Partnereink
  • VÁSÁRLÁS
  • LETÖLTÉS
  • TESZTEK
  • HÍREK
  • G DATA
  • Segítség
  • Viszonteladóknak
  • Fiókom
0

0 Ft

✕
  • Főoldal
  • Hírek és blogbejegyzések
  • Vállalati tudásbázis
  • Kliens átnevezése az Active Directoryban

Kliens átnevezése az Active Directoryban

2019. 11. 12.
Kategóriák
  • Vállalati tudásbázis
Címkék
  • Active Directory
  • kliens
  • nincs kapcsolat
  • no connection

A G DATA Management Console-ban a kliensek egyedi AES kulccsal azonosítják magukat, hogy megkapják a szignatúra frissítéseket. Két klienshez (vagy ugyanahhoz a klienshez két néven) nem tartozhat ugyanaz az AES kulcs, mert ebben az esetben a kliens(ek) nem kapják meg a frissítéseket.

Ha szeretnénk átnevezni egy klienst az Active Directory-ban, a helyes eljárás az, ha először megszüntetjük a kapcsolatot a kliens csoportja és a G DATA Management Console csoportja között (szétlinkeljük a csoportot az AD csoporttól).

Ezután az adott klienst töröljük a G DATA Management Console-ból. A harmadik lépésben a klienst átnevezhetjük az Active Directoryban, majd a negyedik lépésben ismét létrehozhatjuk a linket az AD Group és a G DATA Management Console klienscsoportja között. Így a kliensnek automatikusan meg kell jelennie a G DATA konzolban az új nevével.

Ha a fenti lépéseket nem tettük meg, csak átneveztük a klienst az Active Directoryban, úgy a kliens megpróbál az új nevével bejelentkezni a G DATA Management Consoleba, de mivel ugyanaz az AES kulcs tartozik hozzá, mint a régi nevéhez, a konzol nem fogja lehetővé tenni a számára a frissítések letöltését. Ez azt eredményezi, hogy nincs kapcsolat (no connection) a Management Console és a kliens között.

Amennyiben ez a helyzet, lehetséges, hogy az G DATA Management Server adatbázisa korrupttá válik, és ebben az esetben csak egy új adatbázis nyitásával tudjuk újracsatlakoztatni a klienseket. Alternatív megoldásként meg lehet próbálni, hogy a G DATA Management Consolet szétlinkeljük az AD-től, majd töröljük az összes klienst a Management Console-ból. Ezután újraindítjuk a G DATA Management Servert, majd ismét létrehozzuk a kapcsolatot az AD-vel, és hagyjuk, hogy a kliensek visszajelentkezzenek.

Megoldást jelent a kliensekről a kliensvédelem eltávolítása AV-Cleaner segédprogram használatával, majd a védelem újratelepítése. Ebben az esetben viszont a hibaelhárítást a kliensoldalon kell megtennünk.

Megosztás

További cikkek

2023. 08. 30.

Domainek fehérlistázása a tűzfalon a frissítések működéséhez


Tovább
2022. 07. 26.

15.3 – új verzió jelent meg vállalati termékeinkből


Tovább
2021. 12. 6.

A G DATA Mail Security Exchange nem ismeri fel az EWS API 2.0 telepítését


Tovább

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Keresés a cikkek között

Legújabb cikkek

  • 0
    A Meta szerint WhatsApp üzeneteken keresztül támadtak meg újságírókat 
    2025. 02. 1.
  • 0
    Miért van szükség vírusirtóra?
    2025. 01. 22.
  • 0
    Az automatikus elemzések határai
    2025. 01. 17.
  • 0
    Orosz beavatkozás miatt érvénytelenítették a román elnökválasztás első fordulóját
    2024. 12. 11.
  • 0
    Az Egyesült Államok kínai hackert vádol azzal, hogy kihasznált egy nulladik napi sérülést 81 ezer Sophos tűzfalban
    2024. 12. 11.

Értesüljön híreinkről

Válassza ki, hogy milyen hírek érdeklik Önt:

Kategóriák

  • Blogbejegyzés
  • Lakossági tudásbázis
  • Sajtóközlemény
  • Vállalati hírek
  • Vállalati tudásbázis
  • Viszonteladói hírek

Címkék

adathalászat adatszivárgás adatvédelem Adobe Android Apple BankGuard Bitcoin botnet csalás deepray Facebook fbi G DATA GDPR Google hacker Instagram iOS IOT iPhone Jelszó kiberháború kibertámadás koronavírus Kriptovaluta kártevő kémprogram Linux Management Server mesterséges intelligencia MI Microsoft Oroszország OS X Patch Management spam sérülékenység torrent trójai Ukrajna Virus Bulletin Windows zsarolóvírus átverés

Lakossági vírusirtók

Windowsos szoftverek

> G Data Antivirus

> G Data Internet Security

> G Data Total Security

Andoridos szoftverek

> G Data Internet Security for Android

OS X (Mac) szoftverek

> G Data Antivirus for Mac

Vállalati antivírus

Vállalati vírusvédelem

> G Data EndpointProtection

> G Data ClientSecurity

> G Data AntiVirus

Levelezésvédelem

> G Data Levelezésvédelem

Hasznos linkek

Facebook és Twitter

> Csatlakozzon hozzánk a Facebookon

> Iratkozzon fel hírlevelünkre

> Vírusirtó tesztek

> Affiliate Partner Program

Kapcsolat

Elérhetőségek

> Terméktámogatás

G Data e-mail címE-mail címünk:

tamogatas (kukac) virusirto.hu

G Data telefonszámTelefonszámunk:

+36 800 88 528

H-P, 11.00 – 16.00

Nemzetközi terméktámogatás:

+36 1 999 6709
(angol és német nyelven, 0-24)


A G Data vírusirtó szoftverek díjai

Felhasználási feltételek és impresszum | Adatkezelési tájékoztató | Sajtókapcsolat |© Vírusirtó.hu - G Data Antivirus

✕

Belépés

Elfelejtett jelszó?

Fiók létrehozása?

G DATA Magyarország
Sütik kezelése

A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a sütik az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat és funkciókat hátrányosan érinthet.

Funkcionális Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés feltétlenül szükséges a felhasználó által kifejezetten kért meghatározott szolgáltatás igénybevételének lehetővé tételéhez, vagy kizárólag a kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton történő továbbításának végrehajtásához.
Preferenciák
A technikai tárolás vagy hozzáférés a felhasználó által nem kért preferenciák tárolásának legitim céljához szükséges.
Statisztika
Az a technikai tárhely vagy hozzáférés, amelyet kizárólag statisztikai célokra használnak. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A technikai tárhely vagy hozzáférés szükséges ahhoz, hogy felhasználói profilokat hozzanak létre reklámküldéshez, vagy hasonló marketing célból követhessék a felhasználót egy webhelyen vagy több webhelyen.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
View preferences
{title} {title} {title}